شرایط و ضوابط تحویل و بازگشت کالا

با توجه به آنکه اولویت‌های فروشگاه اینترنتی آراد آسانسور، جلب رضایت مشتری و مشتری مداری میباشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری آماده و ارسال شود، با این وجود، امکان مواجه شدن با برخی از موارد وجود دارد که فروشگاه اینترنتی آراد آسانسور به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شما خریداران محترم برنامه ریزی کرده و برای محصولات خود، 7 روز فرصت بازگشت درنظر گرفته است.

بند 1: قابل ذکر است که گروه‌های کالای ارایه شده در سایت آسانسور آراد، کلیه محصولاتی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند (باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند) مانند ریل و درب ، لوازم مکانیکی و غیربرقی مانند قفل و دیکتاتور و سیم بکسل، کالاهای مصرفی مانند روغن و پیچ ونظایر آن)، مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

1- طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.

2- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارش‌هایی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارایه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش‌دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه الزامی مبنی بر تحویل کالا به فردی غیر از سفارش دهنده ندارد و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود و یا مشتری باید شخصاً به فروشگاه مراجعه و کالا را تحویل گیرد.

3-مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

4-مشتریان محترم باید در هنگام تحویل سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود) و هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می‌شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
تبصره 1- کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته‌بندی خارج گردند (مانند:تابلو فرمان، درب نیمه و تمام اتومات و …) از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته‌بندی کالا را بررسی نمایند.

در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفاً باید توسط کارشناسان شرکت ارائه‌دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می‌باشد.
تبصره 2- چنانچه بسته‌بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه‌خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نموده و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.

5-در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتری محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردیده و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد.

در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر امکان هیچگونه اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد.

6-به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.

شرایط استفاده از مهلت 7 روزه ضمانت بازگشت کالا:

1- کالا حتما با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتيکت و بارکد کالا، برگشت شود.

2- اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است. ضمنا کالای هدیه شامل ضمانت مرجوع نمی شود.

3- کالا در حالت استفاده نشده برگردانده شود و در صورت تشخیص کارشناسان آراد آسانسور مبنی بر استفاده از آن، ضمانت برگشت لغو شده و کالا دوباره برای مشتری محترم با هزینه شخصی ایشان ارسال می شود.

4- مشتریان محترم می توانند برای برگشت کالاهای معیوب را از طریق گارانتی تعویض و یا مرجوع استفاده کنند ولی برای کالاهای سالم به توجه به نوسانات شدید نرخ ارز، قیمت روز محاسبه و برابر آن نسبت به تعویض و یا مرجوع اقدام خواهد شد.

5- استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند ایراد در نصب، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‌‏‌های ظاهری (مثل شکستگی، و …) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

6- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

7- در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را با ثبت و تکمیل فرم درخواست بازگرداندن، به خدمات پس از فروش آراد آسانسور اطلاع دهد.

سپس درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد. درخواست تعویض یا مرجوعی در صورتی پذیرفته می‌شود که کالا در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش و اخذ تاییدیه بازگشت از کارشناسان آراد آسانسور باید ارسال شود.

7- لطفاً توجه داشته باشید در صورت عدم مطابقت کالا با شرایط ذکر شده ، آراد آسانسور از دریافت محصول معذور است. بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام عودت محصول مبذول فرمایند.

مراحل ثبت سفارش عودت کالا

ابتدا وارد حساب کاربري خود شويد، با انتخاب ” “درخواست بازگرداندن کالا”، فرم را تکمیل نموده و درخواست برگشت کالاي خود را ثبت نمائيد.
پس از بررسي درخواست مشتري توسط کارشناسان ، در صورت دارا بودن شرایط بازگشت، . آراد آسانسور دریافت کالا را با مشتری هماهنگ خواهد نمود.

لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری، ظرف1_3 روز کاری پس از ورود به انبار آراد آسانسور صورت میگیرد.
مشتريان عزيز لطفا دقت فرمایید بازگشت کالا تنها از طریق ثبت و تکمیل فرم. “درخواست بازگرداندن کالا” در سایت امکان پذیر است.